-GENG BLOGGERS-

Iklan penaja

hobi baru , minat baru.

assalamualaikum,
dah beberapa minggu aku merehatkan diri*bercuti.
alkisah, bila aku fikir punya fikir, memang tah hapehape rutin aku setiap hari. seperti biasa, makan tidur, tengok tv, melancong. tak ke membuang masa tu?
so alternatifnya aku goggle goggle about felt craft. dari dulu berminat tertarik memang da boom dengan felt craft ni. cuma xda kesempatan untuk try je. so, dengan berbekalkan research and sedikit tutorial daripada utube. akhirnya jeng jeng jeng...
menjadi juga akhirnya. tak la membazir kain felt aku. hehehe. ni antara design design yang cuba. terdiri daripada keychain little star, donut, keychain couple, keychain muslimah dan yang terbaru broadband case. sekarang ni nak try jahit pendrive case untuk yang tersayang plak. tengah goggle goggle design yang sesuai untuk kaum adam nih. aih, rumit.

untuk yang berminat , boleh terjah link di bawah :)
keychain muslimah
broadband case
sweet couple keychain
donuts